Chci LED Samsung TV

Sortiment LED TV značky Samsung sestává ze sérií LED 6000, 7000 a 8000, které se vyznačují třemi charakteristickými prvky: ultravysokou kvalitou obrazu, ultraplochostí a nesrovnatelnou šetrností vůči životnímu prostředí. Všechny tři série se mohou pochlubit oceňovanou technologií snímkové interpolace Motion Plus, která umožňuje ostré a snadné sledování sportovních programů, videoher i filmů.

Série 8000 využívá výjimečně rychlou obnovovací frekvenci 200 Hz – čtyřnásobnou oproti jiným televizorům – která dokáže téměř eliminovat negativní efekty zobrazování rychlého pohybu plného dramatických akcí. Série 8000 a 7000 jsou kromě toho vybaveny rozsáhlými funkcemi pro připojení k sítím a zábavu, které umožňují divákům sledovat v televizi rozmanitější obsah.

LED TV Samsung se velmi dobře prodávají. Ke konci června, tedy pouhých 100 dní od uvedení na trh, se Samsung LED TV prodalo půl milionu kusů (na základě počtu televizorů odebraných obchodníky), a ke 2. září se toto číslo dostalo na celý milion.

Vzhledem k úspěchu Samsung LED TV upravila agentura Display Search zabývající se celosvětově průzkumem trhu svou prognózu trhu s LED televizory z původně odhadovaných 2,01 mil. kusů na 3,67 mil. kusů. Zároveň zařadila vzhledem k údajům za první polovinu roku 2009 společnost Samsung Electronics na horní příčku celosvětového trhu s LCD televizory s tržním podílem 18,8 % (dle počtu kusů), resp. 22,9 % (dle tržní hodnoty). Podle údajů GfK, agentury pro průzkum trhu s celosvětovou působností, byla společnost Samsung nadále i v čele evropského trhu s LCD a s tržním podílem 24,4 % (dle počtu kusů), resp. 27,8 % (dle tržní hodnoty) zvětšila náskok oproti dalším hráčům na trhu.